دانلود بازی های جدید
متن دلخواه شما
جدید ترین اخبار ورزشی جهان
جمعه 12 دی 1393 ساعت 9:36 | بازدید : 739 | نوشته ‌شده به دست علی رییسی | ( نظرات )
علی ریسی
9:24
جمعه 12 دی 1393
 

سرانجام پس مدت ها انتظار و اخبارها در مورد سری جدید بازی فوق العاده مهیج ندای وظیفه ارواح با نام لاتین Call of Duty Ghosts کمپانی موفق و قدرتمند Activision آنرا به بیرون عرضه کرد, ساخت و طراحی این بازی همانند همیشه توسط Activision بوده و دو شرکت Infinity Ward, Neversoft Entertainment برنامه توسعه پذیری آنرا برای  سیستم های PC را بدست گرفتند. دیگر تمامی گیمرها نام زیبای بازی Call of Duty را میشناسند و دست کم آنرا یکباری بازی کردند, میتوانیم دلیل موفقیت های این بازی اول شخص شوتر را گرافیک و گیم پلی خارق العاده و روند داستان محوری زیبای آن باشد. کمپانی اکتیویشن اینبار سعی کرده ایده خود بر روی بازی Call of Duty Ghosts را تغییر دهید و روند داستانی آنرا به کل تغییر دهید, جایی که زمان بازی به ۲۰۲۳ کشور آمریکا پای میگذارد, اما اینبار همه چی برخلاف میل است یعنی آمریکا قدرت قبلی خود را ندارد و آمریکای جنوبی سعی بر ضربه زدن بیشتر به آمریکا دارد تا تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. کارکترهای اصلی بازی دو برادر هستند که حاضرن در بدترین شرایط جنگی جان خود را فدای دیگری کنند, این حرکت از سوی Activision روند بازی را در مقایسه با سری های قبلی کال آف دیوتی تغییر داده و از حالت انتقام به فداکاری تبدیل کرده است, در واقع سازنده سعی کرده چالش و صحنه های زیباتری را با این حرکت برای گیمر رقم بزند و با جرات میتوانیم بگوییم سازنده در این زمینه بسیار موفق بوده است. گرافیک بازی در مقایسه با سری های قبل حرفه ای تر شده و نام این موتور قدرتمند IW Engine Next Gen نام دارد, فریم ها و سیستم نورپردازی جزء عواملی بودند که Activision بر روی آن ها تمرکز خاصی داشته است. بازی‌های شوتر می‌بایست از Frame Rate بالایی برخوردار باشند و افت فریم می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری برای یک بازی با این سبک و سیاق داشته باشد. بنابراین قرار است این بازی روی ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود که می‌تواند انتظارات طرفداران سبک FPS را برآورده کند. گیم پلی بازی فوق العاده ساخته شده و همانند سری هیا قبل سبک اول شخص شوتر در این بازی بیداد میکند! اما بازی کردن در حالت ماموریتی و مراحل در بازی مغدور نیست و گیمر باید در بازی آیتم هایی را جمع آوری و به دستاوردهایی برسد تا مراحل برای او بازگشایی شوند. بدون شک Call of Duty Ghosts یک بازی فوق العاده است که در یک پست قابل تعریف نیست شما میتوانید این بازی زیبا را برای سیستم های PC بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1
علی ریسی
16:21
شنبه 29 آذر 1393
 

                                                

توضیحات بازی: رزیدنت ایول ۴ (به انگلیسی: Resident Evil ۴)‏ و (به ژاپنی: バイオハザード۴, Baiohazādo Fō)‏ یک بازی رایانه‌ای در سبک سورویوال هارور است که توسط استودیو ۴ شرکت کپ‌کام ساخته شده و چندین ناشر شامل کپ‌کام، یوبی‌سافت و نینتندو آن را منتشر کرده‌اند.[۳] این بازی چهارمین نسخه از بازی‌های سری اصلی مجموعه رزیدنت ایول و ششمین نسخه در کل نسخه‌های منتشر شده از این سری بوده که برای نخستین بار در ۱۱ ژانویه سال ۲۰۰۵ برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد.

داستان بازی به ۶ سال پس از رویدادهای پس از نابودی شهر مشهور راکون مربوط می‌شود. شخصیت اصلی بازی لیان اسکات کندی است که در سری دوم بازی رزیدنت ایول در کنار کلر ردفیلد بود. در پایان آن بازی، لیان اس. کندی مجبور شد تا برای دولت ایالات متحده کار کند. مدتی بعد و پس از ورود به تیم حفاظت از رئیس جمهور ایالات متحده و خانواده‌اش، باید نخستین ماموریت خود را در قالب این مسئولیت جدید انجام دهد. دختر رئیس جمهور آمریکا توسط گروهی نامشخص ربوده شده‌است. لیان، شخصی است که باید او را نجات داده و به وطن بازگرداند. اطلاعات جاسوسی نشان می‌داد که دختری که بسیار شبیه اشلی است در یک روستای اسپانیایی دیده شده‌است. لیان خود را به این روستا رساند و درگیر کابوسی جدید شد.

نکته‌های دیگر درباره‌ی داستان این بازی حضور ایدا وانگ و جک کراوزر در بازی است. ایدا همانند داستان رزیدنت ایول ماموریتی از طرف وسکر داشت. او باید نمونه‌ی انگل لاس پلاگاس را برای سازمان به دست می‌آورد. او سرانجام موفق به این کار شد؛ پس از نابود شدن سدلر نمونه‌ی انگل به دست لیان افتاد اما ایدا با تهدید، آن را از لیان گرفته و سپس فرار می‌کند. جک کراوزر نیز که پیش از این در یک ماموریت در کنار لیان بود، اینک برای سدلر فعالیت می‌کند. او در نهایت پس از چند مبارزه با لیان کشته می‌شود؛ این سرانجام او نبود و کراوزر سرانجام توسط ایدا نابود می‌شود. لوئیس نیز، پس از دراختیار گذاردن قرص‌های مخصوصی به لیان، جان خود را از دست می‌دهد. او به شدت توسط سدلر مجروح شده بود.

                        

تعداد بازدید از این مطلب: 15
بازدید : 15
علی ریسی
14:20
شنبه 29 آذر 1393
 

                           
                      

  درست مانند نسخه‌ی Peace Walker، این عنوان نیز با ارائه‌ی یک پایگاه اصلی برای ارتش بدون مرز، به بازیباز این اجازه را می‌دهد تا اسلحه های جدید تولید کرده و تجهیزات جدیدی را بسازند. مطمئنا...          

تعداد بازدید از این مطلب: 12
بازدید : 12
علی ریسی
13:50
جمعه 28 آذر 1393
 

Far Cry 4 تازه ترین شماره از سری بازی فارکرای در سبک اکشن و شوتر اول شخص (FPS) برای PC به حساب می آید که به دست شرکت Ubisoft در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. داستان در مورد کاراکتری به اسم Ajay Ghale بوده که برای سپردن خاکستر مادرش به آب در دامنه های فلات تبت، عازم سفر شده ولی در طول مسیرش با ماجراهای دردناکی مواجه می شود.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 7
علی ریسی
10:47
جمعه 28 آذر 1393
 

                                                     توضیحات بازی: بازی زیبا و محبوب Call of Duty 5 World at War را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این بازی محبوب در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی قدرتمند Activision منتشر شده است و ساخت و طراحی این بازی صاحب نام که هم اکنون در نسخه ها و ورژن های بالاتری ارائه شده است، کاری از شرکت Treyarch بوده است. اولین نسخه از این سری بازی ها در سال ۲۰۰۳ ارائه شد و طرفداران زیادی را کسب کرد. داستان این سری بازی ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و در این نسخه صحنه های نبرد و درگیری بین کشورهای بزرگ آمریکا، ژاپن، آلمان و شوروی، در اقیانوس آرام و اروپای شرقی را دنبال می کنید. با توجه به نسخه های قبلی گرافیکی بهتر در این نسخه دیده می شود و همین امر باعث شده تا در بسیاری از سایت های منتقد نمره کامل را کسب کند و این خود تحولی در دنیای بازی محسوب می شود. طبیعی گرایی در این نسخه کاملا به چشم می آید و محیط و پیرامون به طور طبیعی قابل تخریب می باشد. امکان تشکیل تیم و عملیات گروهی، امکان بازی آنلاین به صورت تیمی و فردی، پرداخت عالی به جزئیات و صداگذاری های قوی و منحصر بفرد و البته طبیعی از ویژگی های چشمگیر این نسخه می باشد.                      

تعداد بازدید از این مطلب: 9
علی ریسی
21:16
پنج شنبه 27 آذر 1393
 

             

کریتوس روحش را به آرس(خدای جنگ) فروخته بود و آرس به او فرمان داد که به دهکده یی حمله کند که همسر و فرزندش در آنجا زندگی میکردند. کریتوس بدون آنکه متوجه شود فرزند و همسر خود را به قتل رساند ، پس از کشته شدن همسر و فرزندش متوجه شد که چیکار کرده و بسیار خشمگین شد و شب ها کابوس به قتل رساندن همسر و فرزندش به دست خودش را میدید او بسیار از این گناه بزرگی که مرتکب شده بود رنج میکشید. کریتوس سفری را میپیماید که بتواند از گناهان گذشته خود بخشوده شود و روحش را از چنگال آرس آزاد کند. بازی شش ماه پس از به قتل رسیدن همسر و فرزند کریتوس شروع میشود. کریتوس پس از اینکه روحش را به آرس میفروشد شمشیر هرجو مرج را بدست می آورد و به دنبال راه شکستن پیوند خود با آرس میگردد تا بتواند انتقامش را ازآرس بگیرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 4
علی ریسی
20:55
پنج شنبه 27 آذر 1393
 

                 

بازی با بازیگر اصلی فیلم یعنی کریتوس شروع می‌شود که می‌گوید “خدایان المپیوس مرا رها کرده‌اند دیگر هیچ امیدی نیست” او خود را از بلندترین کوه یونان به پایین پرتاب می‌کند. سپس بازی به سه هفته قبل برمی‌گردد نمایش اتفاقاتی که سرنوشت بدبختانه‌اش را می‌سازد. او به مأموریتی فرستاده می‌شود که برای نجات دادن شهر آتن باید خدای جنگ یعنی آرس را بکشد. نام کریتوس هر جنگجویی را در سراسر عالم به لرزه می‌انداخت. او به عنوان یک رهبر دارای خصلت‌های شجاعت، زیرکی، تاکتیک‌های جنگی و سرسختی در نبرد بود. زن‌ها بچه‌ها و مردان زیادی از لب تیغ این جنگجو گذشته‌اند....

تعداد بازدید از این مطلب: 5
علی ریسی
20:37
پنج شنبه 27 آذر 1393
 

           

بازی (God of War)  یا همان خدای جنگ یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیا است که به سبک اکشن طراحی شده است. سایت بست فور دی ال امروز دومین ورژن بازی جذاب و پرطرفدار خدای جنگ را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده. شما در ابتدای این بازی فیلمی از گذشته کاراکتر اصلی به کاربر نشان داده می شود و رخدادهای  مهم نسخه اول بازی به تصویر کشیده می شود. شما پس از اتمام این قسمت وارد اولین بخش از بازی می شوید که در قصری  بزرگ واقع شده است و شما مشغول نبرد با دشمنان هستید که ناگهان …

تعداد بازدید از این مطلب: 5

20:12
پنج شنبه 27 آذر 1393
 

                 


داستان:
بازی و داستان آن درباره عملیات های سیاه (Black Operations) است، نه
درباره جنگ ویتنام.بازی پیرامون جنگ ویتنام است و به نقطه های مهم جنگ سرد
هم می پردازد. اما بیشتر بازیپیرامون عملیات هایی است که مردم درباره آن ها
چیزی نشنیده اند.ارتباط ویتنام با داستان بازی از طریق تصاویر کاملا شفاف و
روشن است. شرح مختصر ازداستان بدین صورت است که نیروهای فرانسوی تا سال
۱۹۵۴ گرفتار مبارزه با کمونیستها بودندو برای یک دهه پس از آن ایالات متحده
آمریکا بطور تنگاتنگی درگیر هزینه های یک جنگ اعلامنشده قرار گرفته بود.
همچنین نیروهای مستقیمی جهت نبرد بین سالهای ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۳اختصاص یافته شده
بودند. هزینه جنگ تقریبا برابر جان و زندگی ۶۰٫۰۰۰ نفر از آمریکایهامحاسبه
شده بود و عنوان یک جنگ غیر مردمی و منفور را در تاریخ این کشور به یدک
میکشید.و از اینجاست که امریکا برای بدست اوردن قدرت از دست رفته خود مجبور
به جنگ با کوبا ،ویتنام میشود ، و قدرت کمی برای مقابله در جریان این نبرد
دارد ، دست به عملیاتی مخفیانه میزند که مسئولیت آن بر عهده کسی نیست جز
شما.
سازنده بازی خاطر نشان کرده که در این بازی. گیمر ها شانس این را خواهند
داشت که به عنوان عضو سرویس ویژه هوایی (S.A.S) در جریان مامورت نبردی که
در سال ۱۹۸۰ در جریان محاصره سفارت خانه ایرانیان به وقوع می پیوندد بازی
کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 35
بازدید : 35

19:16
پنج شنبه 27 آذر 1393
 

           

دانلود رایگان بازی کامپیوتری جدید ندای وظیفه ۶ : جنگ های مدرن Call of Duty 6 Modern Warfare 2  به همراه کرک . یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای  Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !

تعداد بازدید از این مطلب: 5
14:57
پنج شنبه 27 آذر 1393
 

 

Resident Evil 6 PC-RELOADED

 نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت

                                         نسخه ی اصل باحجم17.6گیگابایت

                      

 

بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت (Lara Croft)، پرافت (Prophet) و کانر (Connor) یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند.

 

این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است.

 

این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا (Debra) بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز (Derek C. Simmons) آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 12
بازدید : 12
12:20
پنج شنبه 27 آذر 1393
 

              

دانلود بازی بسیار زیبای  Need For Speed Rivals برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 22
بازدید : 22

11:23
پنج شنبه 20 آذر 1393
 

 

دانلود بازی بسیار زیبایMyFarmLife2

تعداد بازدید از این مطلب: 11
بازدید : 11
 
 

 

 

دانلود بازیMyFarmLife1

تعداد بازدید از این مطلب: 17
بازدید : 17
 

 

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب